Mezoterapi

Cilt gençleştirme, leke tedavisi, saç dökülmesi

Küçük özel iğneler ve bir enjektör yardımı ile cilt altına, tedaviye yönelik vitamin, antioxidan ve dolaşım güçlendirici etkisi olan maddeler enjekte edilmesidir. Bu maddeler kılcal damar dolaşımına geçer ve bölgeye doğrudan etkili olur. Bu yöntem ile aşağıdaki tedaviler yapılabilir;

• Mezoterapi ile yüz gençleştirme
  • Mezoterapi ile leke tedavisi
  • Mezoterapi ile saç dökülmesi tedavisi

Saç dökülmesi tedavisinde mezoterapi

Saç dökülmesini durdurmak, var olan saçın kalitesini artırmak ve yeni saç çıkışını aktif hale getirmek için belli periyotlarda saçlı deriye uygulanabilir bir tedavi şeklidir. Saç mezoterapisi, saç için gerekli olan vitaminleri, mineralleri, oligo elementleri, dolaşım düzenleyicileri içeren bir karışımın, saçlı deri içerisine çok özel ince iğnelerle enjeksiyonudur. Bu enjeksiyonun sonucunda ilaç direk hedefe yönelir ve kılcal damarların uçlarıyla tüm saçlı deriye ulaşarak, saçların beslenmesini ve dolaşımının düzelmesini sağlar. Bunun sonucunda saç dökülmesi durur. Aynı zamanda saçların kalitesi artar, saçlar daha canlı daha parlak ve daha kalın telli hale gelir. Üçüncü bir etki olarak da ölmemiş, aktif olan saç hücrelerinden yeni saçlar çıkmaya başlar. Saç mezoterapisi tamamen tıbbi bir işlemdir. Dökülmenin derecesine göre 6 ile 8 seans arasında devam eder. İlk 4 seans haftada bir gün, kalan 2 ila 4 seans ise 15 gün arayla önerilir.